.jpg)
το συντονισμό των λεπτών κινήσεων (όπως ελλείμματα στην ευχερή χρήση του φερμουάρ ή στο γρήγορο δέσιμο των κορδονιών στα υποδήματα, κ.λπ.), κατά την ανάπτυξη του λόγου που μπορεί να είναι περιορισμένου λεξιλογικού εύρους, κ.λπ. Με άλλα λόγια, η απόκτηση παρόμοιων δεξιοτήτων από τα συνομήλικα παιδιά ή ακόμη και από μικρότερα αδέλφια δεν είναι παρά μια διαδικασία ρουτίνας, εύκολη και ταυτόχρονα αυτοματοποιημένη. Το παιδί που εντάσσεται στην ομάδα υψηλού κινδύνου και επομένως κινδυνεύει περισσότερο από άλλα συνομήλικα να εκδηλώσει αργότερα δυσλεξία μπορεί ακόμη να συμπεριφέρεται επιθετικά ή να βρίσκεται σε διαρκή αντιπαλότητα με τα (μικρότερα) αδέλφια του γιατί προσωπικά διαπιστώνει ότι αυτά έχουν το προβάδισμα σε απλά και συνήθη πράγματα της καθημερινής κουλτούρας.
Αξίζει να σημειωθεί πως ένα
παιδί με δυσλεξία δεν είναι απλώς ένα παιδί που εκδηλώνει ελλείμματα στο
μαθησιακό του περιβάλλον, αλλά ένα παιδί που με την έγκυρη και πρώιμη διάγνωση
και αντιμετώπιση του προβλήματός του, θα οδηγηθεί στην ομαλή ένταξή του τόσο
στον κοινωνικό όσο και στον μαθησιακό -
εκπαιδευτικό χώρο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου